رئال مادرید 6-1 راسینگ / سوپر کریستیانو !
نوشته شده توسط : siavash

بازی در حالی آغاز شد که رئال مادرید بر حریف خود کاملا سر بود و در همان دقایق آغازین ، این هیگوائین بود که دروازه راسینگ را در موقعیتی تک به تک گشود . پس از آن نوبت کریستیانو رونالدو بود که جشنواره ی از گل به راه بیاندازد . او چهار گل به ثمر رساند تا کار راسینگ یکسره شود . پس از او هم نوبت اوزیل بود که بازی خوب خود را با یک گل تکمیل کند .
بعد از این شش گل ، رئال مادرید اشباع شد که تعویض های انجام شده نیز به هیچ وجه نتوانستند که حلال این مشکل باشند و نتیجه آن حملات راسینگ و ورود یک گل دیگر به دروازه ایکر کاسیاس بود .
دی ماریا با دادن سه پاس گل و اوزیل و هیگوائین با زدن  هر کدام یک گل و دادن هر کدام یک پاس گل از بهترین های بازی بودند .

نحوه به ثمر رسیدن گلها :
1-0 : پاس عمقی دیدنی دی ماریا باعث شد که هیگوائین با دروازه بان راسینگ تک به تک شود و پس از آن توپ را از میان پاهای وی ، مبدل به اولین گل رئال مادرید کند .
2-0 : گونزالو هیگوائین یک پاس تماشایی عرضی را از جناح چپ دروازه راسینگ راهی محوطه جریمه این تیم کرد که کریستیانو رونالدو با یک شوت تکضرب ، گل دوم تیمش را به ثمر رساند .
3-0 : پاس عرضی تماشایی اوزیل ، کریستیانو را با دروازه خالی از دروازه بان تنها گذاشت ، تا مهاجم پرتغالی به راحتی گل دومش را به ثمر برساند .
4-0 : نفوذ دی ماریا از جناح راست ، خط دفاع راسینگ را به هم ریخت ، تا پاس به عقب این بازیکن را کریستیانو در موقعیتی آسان وارد دروازه حریف کند .
5-0 : خطای بازیکن راسینگ روی دی ماریا ، پنالتی اعلام شد تا کریستیانو رونالدو چهارمین گل خود را هم در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند .
6-0 : اوزیل پس از جا گذاشتن یک بازیکن راسینگ ، خیلی زیبا دروازه این تیم را گشود .
6-1 : خط دفاع رئال مادرید که با بیرون رفتن مارسلو آسیب پذیر شده بود ، روی حرکت تک نفره بازیکن راسینگ عملکرد خوبی را از خود ارائه نداد تا روی ریباند ، دیوپ از پشت محوطه جریمه با یک شوت سرکش دروازه کاسیاس را باز کند .

رئال مادرید 6-1 راسینگ
گلها : کریستیانو رونالدو (4) ، اوزیل ، هیگوائین
بازیکنان رئال : کاسیاس ، مارسلو (پدرو لئون) ، کاروالیو ، په په ، آربلوا ، خدیرا ، ژابی ، اوزیل (کانالس) ، کریستیانو ، دی ماریا ، هیگوائین (بنزما)
کارت زرد : کانالس ، آربلوا
آمار بازی :
شوت : 16-7 / شوت به چارچوب : 11-3 / کرنر : 4-4 / آفساید : 6-3 / مالکیت توپ : 50-50




:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 2 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: